Denizli’de oturuyorum ben devletten ayın 5ine aldım burada hep aynı memnun kalınan doktorları denemek istiyorum içime sinecek mi diye inşallah görünür o zamana kadar 🙂↔️
Siz nerede oturuyorsunuz bakalım nasıl geçecek sürecimiz aynı denk geldiğim anneleri görünce seviniyorum 🙏🏻