Ktnrovr 3.5 aylık hamileyim ve kilo almak istemiyorum boyum 1.60 60 kg ile hamile kaldım şuan 65 geliyorum tartıda ama neden böyle 5 kg fazla bilmiyorum beyaz ekmek bile tüketmiyorum gerçekten kafayı yemelik
Eldgrn Ktnrovr diyetisyen eşliğinde hamileliğinizi geçirebilirsiniz. Gebelikte kilo verme tavsiye edilmez ama en minimumda tutmak için doktorunuzla konuşup diyetisyen ile devam edebilirsiniz.
Bus-ra590 Ktnrovr doktorum hiç yemesen bile alırsın dedi yani kilo alman normal diyetisyenle de ilerlesen kilo alıcaksın maalesef 🥲 bende o konudan müzdaribim
Mzgnysf Ktnrovr bende 1.60 boy 65 kilo ile hamile kaldım şuan 24 haftalık hamileyim ve sadece 3 buçuk kilo aldım hedefim en fazla 75 ile doğuma girmek sağlıklı beslenirsen çok fazla kilo almazsın ve bol yürüyüş bence çok iyi geliyor
Poyrazefeoz Ktnrovr ilk 5 ay nerdeyse hiç kilo almadım fakat son aylarda malesef çok alınıyor ilk aylarda dikkat etmek iyi fakat anneyiz artık sonuçta vücut yeni bir şeyle karşılaşıyor doğumdan sonra biraz evde eğzersizle veririz inşallah çokta takma kafaya gayet normal almışsın
Ktnrovr Mzgnysf benim kese alanı kanama gözükmüştü çok şükür hiç kanamam olmadı ama hareket kısıtı vardı şuan yok çok şükür kanama alanı yeni yeni başladık yürüyüşe tabi havalardan fırsat buldukça
Ktnrovr Poyrazefeoz İştahım hunharca açık olsa yedim aldım derim ama böyle olunca biraz sinir bozucu ne yalan söyleyeyim