Mutlugebis Arkadaslar 37 haftaligim ve dun muayenenm vardi doktor bebegimin makat gelisli oldugunu ve normal dogum yapamiycagimi soyledi. Inanamadim baska doktora daha gittim yine ayni sey. Bunu yasayan var mi
Rumeysaozcan Mutlugebis çoğu kişiden bebeğin ters olduğu zaman inşirak suresini okuduktan sonra bebeğin döndüğünü söyleyenler oldu benimde tersti çok dua ettim döndü çok şükür🤗