Elifimsib canım bu haftalarda bebek sürekli dönermiş. Ben ayrıntılıya tam 24. Haftamda gitmiştm bebeğin kafası aşağıdaydı o zaman biraz daha ağrılı oluyordu sonra 26. Haftada şeker yüklemesi için gittiğimde doktor muayenesinde bebeğin başı yukardaydı yine vardı acı yürürken falanda devam ediyor. Doktor daha bebeğin alanı daralmadı döner anca 32 den sonra yavaş yaval doğuö pozisyonunu alır demişti. Hala benim ay ı şuan 29. Hafta dayım otururken sıkıntı yok ayağa kaldığımda ilk yürüyüşte zorlanıyorum. Yatakta dönerken zorlanıyorum mesela hala geçmedi. Doktorda öyle deyince çok emdişe etmedim açıkçası.