Nesenisakurt slm cnm evet ben gidiyorum hamileligimin başından beredir şuan 32 hafta ya girdik şükürler olsun erken doğum tehlikem vardı 20 haftadan beredir yatıyorum şimdi yeni fiyat değişiyor biz geçen sene fiyatından olacağız 3750 bize oyle demisti ozamanlar simdiki fiyati 4200 bilgin olsun ama yine konuşun derim ben memnunum ilk doktorumdu öyle devam ettim rabbim sağlıkla kucagimiza almak nasip etsin cnm 🙇♀️