Kızlar dün ve bugün ne yazıkki anlatamıcak kadar zor bir gündü benim için bugün yemeğe misafirim var kayınbabam dünde bebişin dolabını kurmak için uzun saatlerce ayakta kaldım belim resmen kptu bugünde ev işi temizlik akşam yemeği derken aşırı yoruldum artık belimi hissetmiyorum yarın dinlenme günü ilan edicem ama korkuyorum ya bi yandanda bebek etkilenirmi bu kadar yorgunluktan ayakta durmamdan