Ltfye63 Benim de ara ara kasik ağrım var bir de bugun başlayan bel ağrım var . 14′ü , 15 ‘ e bağlayan gece iç camasirima kahverengi leke çıkmış sabah fark ettim peçeteye filan çıkmıyordu başka da olmadı eşimle 1 gün önce ilişkim olmuştu o gün enfeksiyon desem kötü koku , kaşıntı olmadı. Göğüs hassasiyetim de var. Bir de bir şey daha hatırladım o gün pazara gitmiştim ve elimde poşetleri taşırken zorlanarak gelmiştim ( Pazar arabasını evde unutmuşum ) o gün gece kahverengi lekelenme olmus iç camasirima. Yumurtalamam 12 Ocak ’ ta oldu uzayan şeffaf akintim oldu anladım eğer hamile kaldıysam ben ne zaman hamile kaldığımıda bilmiyorum geri çekilme yöntemiyle korunuyorduk .