Diqudiqu Doktor 13 şubat a kadar çalışabilir raporu verdi 13 ünde de işe gidecek miyim? Bide ödemeleri nasıl alacağım bilginiz varmı? Bide izin haklarımız neler?
Polo Diqudiqu bende haftaya alcam rapor çalışamaz die. Doğum öncesi ve doğum sonrası e devlettn takip et, toplu alacaksın
Diqudiqu Polo aylık yazdırsam her ay alsam olur mu bi de ne kadar yatıyo daha doğrusu normal maaş dan ne kadar kesinti oluyor
Polo Diqudiqu aylık olmuo. Toplu yatıryolar Onuda hatta parça parça Ve şöyle alıosun, mesela aylık gelirin 4 bin , o 4 bin üzerinden hesap edilio.