Gizmo95 Artışın normal bence canim hayırlı olsun inşallah 🥰ben geçen ay kimyasal yaşadım 41 le öğrendim 56 oldu sonra geriledi ve kanama basladi bitmeye yakin dr gittigimde betaya bakti ve beta sifirlanmisti. Rabbimin mucizesiyle 13 ocakta regl olmam lazımdı ama olmadım bir gun sonra 14 unde erken gebelik testi yaptim cizgi vardı ama geçen ay kimyasal olduğu için bekledim 16 sinda kaset test yaptim ve cizgi çok netti 17 si cuma günü kan verdim beta 1014 cikti yarın dr gideceğim nasipse bir de mayis ayinda 17 haftalik kaybım var dualarınızı bekliyorum canım annelerim Rabbim yardimcimiz olsun 🤲