Bugün yumurtlamamın son günü az önce tuvalette baya bi pembe sulu kan geldi az desem de değildi adetime 12 gün var kist de olamaz geçen ay alttan muayene olmuştum olsa doktor görürdü herhalde bu yerleşme kanaması olabilir mi onun için de erken gibi ama bilemedim ya aranızda böyle birşey yaşayan oldu mu