Ayse-2023 Mama sandalyesi arayışındayım kullanıp memnun kaldığınız modeller var mı pierre cardin foody ve kanz bistro özelliklerini çok beğendim kullanan var mı memnun musunuz?
myavocado Ayse-2023 kanz bistro aldık biz de bugün ama henüz deneyimlemedim inşallah memnun kalırım 😊
Aydn En basit olanlardan alın örtusuz olandan dökuleni silmek rahat oluyor bide kılıfla uğraşmak zor bide büyük oluyorlar yer kaplıyorlar büyük olanlar bende iki modelde var basit örtusuz olanları tavsiye ederim
myavocado Ayse-2023 babymall den aldık, peşin fiyatı 3.900 diye hatırlıyorum ama bir kaç model daha bakmıştık karıştırıyor da olabilirim