Merhabalar, Medicana hastanesinde doğum yapacağım. Hastaneyle görüştüğümde fotoğrafçı olarak sadece anlaşmalı fotoğrafçının çekim yapabileceğini söylediler. Ancak ben başka fotoğrafçı istiyorum. Bu süreçleri yaşayan, bilgisi olan var mı? Dışarıdan fotoğrafçı getirdiğimde sorun olur mu?