Bugün nst de sancı çıkmadı açılmamda 2 buçuk cm yarın 40+3 olunca yatış olcak demişti doktorum bir aksilik olmazsa değişiklik olmazsa .. bugünkü asistan doktorda suni sancı olcak dedi 24 saate kadar sürebilirmiş bazen sezeryana da dönebilirmiş . İyi şeyler duymaya ihtiyacım var kızlar psikolojim biraz alt üst