tomrisinaannesi Kızlar kaçıncı haftada sezeryan oldunuz bunun net bir haftası var mı doktorum 37-37+’larda uygun görüyor siz kaçıncı haftada oldunuz ortalaması nedir bunun?
yeni_anne2 tomrisinaannesi benimde zorunlu sezeryan olucak 38 haftada alirim diyor hatta günde verdi ama sancınn olursa 37 içinde bille alabilirim dedi riske atmak istemiyorlar hiç bir şekilde
tomrisinaannesi Asilzedemom evet ilk nst de sancılarım ritmik olarak 100’ü buluyor sürekli bu yüzden doktorum beklemek istemiyor 34. Haftada 2900’dü kızım şu an kaç olmuştur bilmiyorum kilo olarak da 3’ü geçtiyse kabul etmeyi düşünüyorum
Asilzedemom tomrisinaannesi o bebek benim mecburi sezeryan oldu 33 haftalıkken 3,5 kiloydu Bir de böbrek kanar genişliği vardı anne bunda beklemek istiyorum ama devletteki nerede bekleyemiyormuş 38′de alıyormuş ben de 38′in 38+5 38 + 6 olursa öyle olmasını istiyorum
Aydangrbz Aydangrbz 34. Haftada 2900 demişsiniz . Benm kızçenin o kadar kilosu yoktu . Yarın kontrol var bakalım ne kadar olmuş.
tomrisinaannesi Dilaradenizz0 siz söylerseniz verir büyük ihtimalle bana takvim gibi bir şeye bakıp belirleyip gün vermişti
tomrisinaannesi Cosimaniehaus merhaba hayırlı olsun bebeğiniz sağlıklı doğdu mu benim de erken doğum riskim var korkuyorum