Kızlar merhaba. Benim 5 6 aydır adetlerim hem gecikmeye hem az olmaya başladı hormonlarım temiz çıktı ama ultrasonda polikistikover teşhisi koydu doktor. Bebek istiyoruz. Bu ay o kadar çok belirtim oldu ki. Hadi hepsi psikolojik diycem ama göğüs uçlarım büyüdü sertleşti. Ben kesin hamileyim diye düşünüyodum ama adet oldum. Normalden baya çok ağrım oldu. Doğum sancısı gibiydi. Ama sadece 1.5 gün sürdü. Normaldede az oluyodu ama en az 3 gün sürüyodu. Ağrım olmasa yerleşme diycem ama çok ağrılıydı. Bu belirtilerin peşine böyle garip bi adet neden olmuş olabilir. Yumurtlamadan sonra kasık ağrısı bel bacak ağrısı bulantı iştah artışı göğüs hassasiyeti vs bir sürü şey yaşadım. Neden olabilir acaba