Mftmat Merhaba 33+4 üm. 2 haftadır karnımda sertleşme var bebek de bir tarafta toparlanıyor. Sizde de böyle bir durum olmuş muydu? Bazen Korkuyorum Fazla stresli 1 ay geçirdim. Onla mı alakalı yoksa normal mi? Sizde süreç nasıl olmuştu?
Srp53 Mftmat normal artık bu haftalarda. Rahim kendini hazırlıyor 35. Haftadayım daha da arttı benim.
Ayse0575 Mftmat strese girince bende aynı oluyorum benimde son 1 ayım aşırı stresli geçti yani ağlamaktan artık bıktım. Kötü bi şey olunca her şey üst üste geliyor. İnşallah zamanında sağlıkla alalım kucağımıza
Mftmat Ayse0575 amin Hamilelerin hem psikolojil olarak hem fizyolojik olarak çok desteğe ihtiyacı var gerçekten. Allah yükümüzü hafifletsin