Ecemom_ Kızlar 27+4 te kontrole gittim bebeğimin kilosu 960 gramdı. Bana az geldi 1 kiloyu geçmiştir diye düşünmüştüm. Sizlerin o hafta bebiş kilosu kaçtı
Dilek_aslndg Ecemom_ bende en son 26+5 te gittim doktora o zaman 918 gr 33 cm di bana doktorum zaten sen ve eşin minyon bebeğinde büyük ihtimalle öyle olur dedi takmamaya çalışıyorum ama insan takıyor anlıyorum sizi bebeğe kilo aldıran besinler tüketmeye çalışın 😊
yeni_anne2 Ecemom_ evettt canım sanki haftasına göre az gibi benim 1400 grmdı 28 haftada da doktor uyumlu dediyse çokta takılma ama sonucta her bebek bir gelişmiyor 😊
Ecemom_ yeni_anne2 karın çevresi 1 hafta geride dedi. Kilosu az demedi. Karın çevresi kiloyla mı alakalı acaba
yeni_anne2 Ecemom_ bilemiyorum ama senn bir sonraki kontrole gidene kadar daha fazla beslenmeye bak özelikle kilo adırcak şekilde kilo alır merak etme 😊
Hshshzgsghzhshs Ecemom_ evet karın çevresi kilo oluyo bebeğe kilo aldiracak şeyler tüketin ilerki haftalarda zaten çok güzel alıyorlar kilo hiç takmayın
MhysaTheGreat Ecemom_ çok yemekten ziyade ne yediğiniz önemli aslında ceviz kajun avokado muz özellikle yumurta direkt bebeğe kilo aldıran yiyecekler protein ağırlıklı beslenmeye çalışın
Sazenin Her çocuk bir olmaz zaten alt sınır ve üst sınır vardır haftaya göre, bizim 29+2 de 1800 dü mesela . Bebişler fabrikadan çıkmıyor hepsi birbirinden farklı kendine özel 🥰🌸
Ecemom_ Hshshzgsghzhshs teşekkür ederim. Bebeğe kilo aldıracak şeyleri yemeye özen gösteriyorum. Bir sabah bir de akşam yiyordum normalde iştahlı biri değilim ama artık ara öğün bile yapıyorum
Sevincblbl Ecemom_ aynıyız sanırım 27+2 de 925 ölçtü benim servikste kısalma vardı 28 29 mm onun için periıntolojiye gittim geri o da bir hafta da geç döllenmen var onu hesaba katınca normal her şey dedi sizde geç döllenme oldu mu beraber takip edelim bakalım haftaya gideceğim bende yumurta sevmiyorum hiç zorla yemeye başladım kaşar peynir yiyorum ekstra kefir ceviz muz beraber deneyelim sağlıkla zamanında kucağımıza alırız inşallah cinsiyet ne sizin bizim kız boya da 33 cm dedi
Ecemom_ Sevincblbl hayır geç döllenme yok bende. Son zamanlarda bebeğe kilo aldıracak şeyleri az yedim hiç iştahim yoktu çünkü. Ona bağlıyorum kendimi suçluyorum biraz açıkçası. Takip edelim beraber inşallah kilo alırlar hızlıca. Ben de başladım tekrar kaşar peynir çiğ fındık ceviz bol bol meyve her sabah 1 haşlanmış yumurta peynir süt yoğurt. Ne bulursam yemeye çalışıyorum artık. Ayın 31 inde kontolüm var tekrar 2 haftada 1 gidiyorum doktora
Sevincblbl Ecemom_ bende bir hafta bi grip oldum öksürük felan da vardı iştahımda hiç yoktu beslenemedim de sanırım :/ keçiboynuzu pekmezi ve tahinde aldım ben inşallah güzel beslenirler bizden bebişler. Takviye kullanıyor musunuz vitamin ben Salı günü gideceğim geri kontrole öksürmekten olabilir serviks kısalmış dedi sizin kaç mm serviks ölçüldü mü hiç
Ecemom_ Sevincblbl hayır ölçülmedi benim. Multivştamin d vitamini damlası demir ilacı ve magnezyum kullanıyorum