Canım beta hcg değerin sıfırlanmış mı kontrol ettirdin mi. Ben de seninle aynı sorunu yaşıyorum. 4 kasımda kürtaj oldum. Betam hala sıfırlanmadı. 2. Reglimi de 4 gün evvel oldum. Ama hiçbir yumurtlama belirtisi yaşamadım. İlk reglim zaten kürtajdan 40 gün sonra oldu ve bir gün sürmüştü. Bu reglimi bekliyordum. Beta sıfırlanmadıkça kürtajdan sonra yumurtlama olmaz demişti doktorum. Sağlıkçıyım sürekli ultrasona gidiyorum her hafta beta sıfır olana kadar kan ver dedi iki aydır her hafta kan veriyorum. Minimal düşüş oluyordu. Bu hafta başında kilo alıyorum regl olmadım daha betam düşmedi diye yine kan verdim ve ultrason çekildim. Yumurtam büyümüş ama çatlayamadığı için kistleşmiş. Sol yumurtamda şu an kist var kist oluşmuş. Regl olunca o kendiliğinden sökülecek dedi. Regl olunca yine gel dedi. Belki senin de betan sıfırlanmamıştır ve ovülasyon göremiyorsundur. Regl oldum iki gün sonra. İki gün evvelki betam 79 iken 52 ye düşmüştü. Kistim hala duruyordu. Birkaç regl sonraya gitmiş olur bu korkulacak bir şey değil dedi. Bu şartlar altında biz gebe kalamayız malesef. Eski düzenimize dönmeden.