Klc123 merhaba 3 aylık hamileyim ben de Nihan hanıma gidiyorum. Cinsiyet tahminini dahi kendisi söyledi. Bir tahminim var söyleyeyim mi dedi. Kontrollerle birlikte 4 kez gittik hepsinde de içeri girer girmez nasılsınız neler yaptınız falan diyor. Muayenede çok dikkatli ve kendisi sormadan anlatıyor. Biz daha küçüğüz buna rağmen her sorumuzu sabırla ve saygıyla yanıtlıyor. Eşim her muayenede yanımdaydı benden çok soru sordu doktor hanıma o da gayet ilgili bir şekilde karşıladı sağolsun.