Laydaa Merhaba 20 haftalık gebeyim son kontrolde doktorum plesantanın aşağı yerleşimli olduğunu takip etmek gerektiğini söyledi daha önce bu durumu yaşayan varmı düzelme ihtimali nedir
Leylaaa_46 Laydaa ilk kızımda asagidaydi dikkat etmeniz lazım . Ağır kaldırma evi dikkatli temizle yaparsan fazla eğilip kalkma . Mecbur sezaryen olursun yukarı çıkamazsa benim ki öyle oldu rahimi kapatmıştı
Kader-e Laydaa canım bi arkadaşımında öyleymiş gebeliğin son zamanlarına doğru plesanta yukarı çıkmış. Eğer çıkmazsa sezeryan doğum oluyor.
Dilekulgtt Laydaa ben geçen hafta 26 haftalık gittiğimde banada söyledi doktorum dikkat etmek gerekiyor kanama olursa iletişime geçelim dedi cok fazla ayakta kalma dedi 3 hafta sonra tekrar gideceğim bakalım durum ne.
Dilekulgtt Laydaa evet ister istemez insanı etkiliyor. Her an sanki kanama olacak gibi hissediyorum kafaya takıyorum korkuyorum valla. Rabbim sağ salim kucagımıza almayı nasıp etsin inş ayaklarını dik konumda yatın inş hersey güzel olacak ❤️
farukbetul Evet eğer yukarı çıkmazsa sezeryan olur. Kendine dikkat etmen gerekiyor ama 30. Haftaya kadar %90ı yukarı çıkıyor Allahın izniyle