Mayisss 7 haftalık gebeyim 5 ay önce düşük yaptım simdi yine kahverengi gibi akıntı geliyor arada normal mi bu yerleşme kanaması mi yoksa düşük riski var mı
gevezeyazar1 4-7 haftaya kadar normal diyolar ama tabiki hep bi risk o yüzden doktor daha iyi bilgi verecektir mutlaka gözükün