Merhaba 37+4 haftalığım şuanda evde masabaşı çalıştığım için çok haraketsiz kalıyorum ufak ufak squat yapmaya başladım ama korkuyorum da birden fazla yapmaya 10 tane filan yapıp bırakıyorum siz neler yapıyosunuz daha fazla yapsam sakıncası olur mu ilk doğumum normaldi Allah nasip ederse normali bekliyoruz çünkü