Kumsal28 20-22 . Haftalar arası yapılması en ideali, ben 23+2 de gittim çok zor zorlandım 1 buçuk saat sürdü sadece ultrason. Ara verdik bir de yürüyüşler falan yaptım toplamda hastaneden çıkmam 2 buçuk saati buldu 🫠 çocuk büyüdükçe pozisyon değiştirmesi zorlaşıyor, bizimki bide inat çıktı yüz üstü dönmüş asla sırt üstü dönmüyor, doktorun da canı sıkıldı ama görmesi lazım her detayını da mecbur keyfini bekledik küçük paşanın 😅