Merhaba, ben de tüp bebek ile hamileyim şu an. Endişe etmeyin benim de 12. Haftada kanama olmuştu progestan fitil ve iğne kullanıyor olmama rağmen. Tüp bebek tedavilerinde çok fazla ilaç kullanıp sonra kesiyor ya doktor ilaçları o yüzden de vücut tepki verip kanama olabiliyor. Kan sulandirici iğneyi kanama ve leke tamamen bitene kadar kullanmayacaksiniz doktorunuz söylemiştir zaten. Kendinizi strese sokmayın korkmayın bol bol yatıp dinlenin. Sağlıkla kucağınıza alın insallah.🙏💕