-Morcivert- Tam 35+0 olduk bugün ama bir kaç gündür hareketleri eskiye göre azaldı sanki. Artık büyüdüğü ve yeri dar geldiği için olabilir mi ki? Akşamları biraz daha hareketleniyor ama bütün gün çok az hissedince endişeleniyorum işte. Sizde durumlar nasıl?
Fatmaacylnn -Morcivert- artık büyüdüğü ve yeri daraldığı için normal 🥰ama yine de dikkat edin hissetmezseniz doktora gidin
BusrAsil2019 -Morcivert- bizim hareketleri aynı azalma yok hatta hareket ettikçe karnımdan çıt çıt sesler geliyor
tomrisinaannesi -Morcivert- benim doktorum yeri daraldı gibi şeylerin hurafe olduğunu söyledi çünkü bebek kendine her zaman yer bulur alan yaratır rahim böyle bir şey çünkü dedi hatta birçok doktorun da böyle videosu var yani yeri daraldı diye bir şey yokmuş bende sizin gibi bazen az bazen çok hissediyorum bu çok normal 2 saatte 10 kez sayıp rahatlıyorum
Gsgsgsgsgs -Morcivert- benim de eskiye göre daha az iki gündür önceden ayakta otururken yatarken her türlü hareketliydi özellikle akşamları ama şimdi daha az anca uzanınca hissediyorum bir de kızlar karnımın üst tarafı hep taş gibi oluyor mahvediyor beni kasılma desem daha aşağılarda olması gerekmiyor mu özellikle biraz ayakta kalayım hemen taş gibi oluyo ve aşırı rahatsızlık veriyor
-Morcivert- Fatmaacylnn yani dün akşam dans etti nerdeyse diyebilirim 😅 ama gün içinde daha az olunca o tedirginleştiriyor herhalde. Ama hareket yok diyemem yinede çok şükür küçük küçük hissediyorum hep inşallah her şey normaldir perşembe günü kontrolüm var bakalım yinede teşekkürler ☺️
Fatmaacylnn -Morcivert- evet aynı benim ki de öyle içimde kayar gibi hareketler yapıyor sonra bi bakıyorum hareket yok insanı tedirgin ediyor 😂 sağlıcakla kucağınıza alırsınız bebişinizi inşallah 💕
-Morcivert- tomrisinaannesi neyse sonuç olarak problem yoktur o zaman inşallah 🙏🏻 kendimizi rahatlatmak için bahaneler bulmaya çalışıyoruz işte