kızlar merhaba 6+5 haftalık hamileyim perşembe günü doktor kontrolüm vardı keseyi ve yolk kesesini gördük doktor hiçbir problem yok vajinal bakarsak kalp atışını duyarız ama seni yormak istemiyorum haftaya gel duyalım dedi kan ve idrar tahliline bakıldı onda da hiçbir problem çıkmadı çok şükür ama bugün bel ve sol kasık ağrısı yaşıyorum kanamam lekelenmem yok bu ağrılar normal mi ilk gebeliğim endişeliyim biraz