Kızlar 33 haftalığım bebek bezini de artık alayım diyorum ikinci gebeliğim. İlk kızım aşırı hassastı prima preimum care ve sadece baby me iyi geliyordu. Ama baby me yi 1 yaşından sonra falan kullanmıştım. Şimdi ikinciyi de acaba direk baby me alsam mı diyorum ? Hiç yeni doğanda kullanan oldu mu memnun kaldınız mı ?