Kızlar dün gece bebeğimin durup durup inlemesiyle acile gittik ateşi 37 küsürdü sonra 38 oldu düştü şükür yoğun bakıma aldılar kan idrar temiz çıktı bu günde eve getirdim hiç hali yok ve bu inlene sizlerin de başına geldimi acaba dün akşama kadar gayet iyi keyfi yerindeydi bir kere kabız oldu 2 gün önce ondan beridir çocuğum huysuzlanıyor inleme sürekli uyurken yarın tekrar doktoruna gidicez ama çok canım sıkkın başına gelen varmı değerleri temiz güzel çıkıyor ama bu inleme durumu geçmiyor birde bu kabızlık durumunda be yapıyorsunuz bebeğim 14 günlük