Merhabalar, gebelik belirtileri ile reglime 6 gün kala kan testi yaptırdım 0-10 referans aralığında sonucum 29 çıktı aynı yerde 2 gün sonra tekrar test yaptırdım sonucum 60 çıktı. Daha sonra şehir dışına çıkmam gerekti 2 gün sonra başka bir hastanede tekrar kan testi yaptırdığımda sonucum 82 çıktı ama bu hastanenin referans değeri 0-5 aralığıydı. Daha çok erken olduğu için de doktora gidemiyorum. Bir tanıdığımız referans aralıkları hassasiyet dereceini gösterir. Sonucun 82 çıkması 0-10 aralığı referansta iki katına yani 164 e denk gelir sonuçların iyi dedi ama ben yine de emin olamıyorum. Böyle bir durum yaşayan veya bilgisi olan var mı acaba?