ertug77 Bu otokoltugu kullananların yorumlarını merak ediyorum. Yatay pozisyonu nasıl, iyi mi? Çok uzun yolculuk yapan bir aile değiliz. Konforlu olsun, uzun süre kullanılabilir ve en önemlisi güvenli olsun.