Bino1 Kızlar doğumunda sonra korse kulkanmak istiyorum ilk gebeliğimde takmadım pişmanım şimdi sizinde kullandığınız rahatsız etmeyen hemde gerçetten güzel toparlayan korse öneriniz varmı karnı ve mideyi 2 ye bölmeyen güzle bir korse olsun:))
Bebisiminannesii Bende burda bekliyorum, dogum dan sonra doktorun önerisine göre almayı düşünüyorum. Buradanda fikir edinmiş olayım.
Bino1 Zhr_mom1 bazıları hastaneden çıkıp eve geldiği gibi takıyormuş ama önemli olan korse nin iyi olması
Minikmucizem06 Zhr_mom1 Maalesef çok acıtıyor 1 hafta sonra denemek istedim ama canım çok yandı 1 ay falan geçmesi lazım sanırım o zamanda bir etkisi olmaz artık diye takmadım
HuzurDenizim Arkadaşlar korse olarak owli markayı çok öneriyorlar , onu düşünüyorum bende fikir olsun. Fakat biraz fiyatlı geldi , ona muadil bilen varsa bende buralardayım 😌
Zhr_mom1 Minikmucizem06 annem ablamı çarşafla bağlamştı olmadı bağlıcaz korse sıkablr aynn ama 1 ayda olsa dokular yerne amca geliyor yakmak gerek