Buseenuur
20 yüksekmiş gerçektende. Nasıl okadar yükseltti acaba bende folisuc kullanıyorum hatta 5 aydır kullanıyorum Benim 9 çıktı doktoruma az değil mi dedim yo gayet iyi dedi . Folat değeri 13 çıkanları folik asiti bırak çok yüksek diyoruz dedi valahi benimde kafam karıştı canım :(