Usarname01 Serpil2167 12. Haftada kız denildi devlet hastanesinde 13. Haftada özelde erkek olduğunu öğrendik
Edizhr Fatmaacylnn devlet geç söylüyor ya erkek de hemen belli olur diyorlar onun için sordum canım ☺️
Fatmaacylnn Edizhr evet devlet geç söylüyormuş benim bebiş zaten her gittiğim hastanede hemen gösterdiği için hiç sıkıntı yaşamadım ama buda bebişten bebişe değişiyormuş bazı erkek bebişler de geç gösteriyormuş 😄🥰
asknbll gamze_gs88 bacak arası ultrason resmi var mı 😍 banada kız diyor ama ben ultrasonda pipi de gördüm gibi geldi doktor o göbek bağı bebeğinin çıkıntısı yok dedi ama kendisi de emin olamıyor şuan bir dahaki kontrolde net söylerim dedi. Eğer varsa atar mısınız bi karşılaştırma yapayım
gamze_gs88 asknbll gerçekten atardım ama renkli bide bacakları kafasına doğruydu o yüzden genital kısım görünmüyor cenin pozisyonu gibi bacaklarıda kapalı kafasına doğru
Edizhr Fatmaacylnn canım ben daha yeniyim son adete göre 5+2 🤭🤭 2 hafta sonra gel dedi Dr 13 ocak beta 89 çıktı 17 Ocak 655 çıktı daha da kan vermedim Dr de gitmedim 2 hafta sonrayı bekliyom
Fatmaacylnn Edizhr böyle diyince sizi bi hatırladım sanki post açmıştınız beta hcgyle ilgili orda da yorum yapmıştım size🥰
Edizhr Fatmaacylnn olabilir canım 2 sene oldu kürtaj olalı 2 kızımdan sonra bida olmadı nasip simdiyey mis
Fatmaacylnn Edizhr aynen öyle nasibiniz şimdiyeymiş🥰 hayırlısıyla kucağınıza alırsınız inşallah sağ salim 💕