Ebebeg Suprax verdi doktor ama biraz tereddüt ettim kullanmak için😐 soracağım doktora ama gerekirse doktoru değiştirmeyi düşünüyorum
kardelenimm Ebebeg ilk gebeliğimde ben kullanmıştım doktorunuz verdiyse kullanın tabiki. Sonuçta enfeksiyon daha kötü
Tugce355 Ebebeg antibiyotik verildiğine göre enfeksiyon var sizde değil mi ? Enfeksiyon antibiyotikten daha fazla zarar veriyor hanımefendi, kullandım çocuğum sapasağlam. Ve bir sürü insan kullanıyor, doktorunuzu değil bakış açınızı değiştirin
Aseka Ebebeg kanımda enfeksiyon gözüktüğü için 32. Haftamda antibiyotik kullanmaya başladım 33üm şu an siz kaç haftalıksınız
Eyluleyluleylul Ebebeg agumentin 1000 mg verdi bana da doktorum bir zararı olmaz içebilirsin dedi ama aklımda hep acaba antibiyotiksiz geçer mi içmesem nolur madem zarar vermiyor bebeğe neden bunca zaman vermediler neden hep hamile ilaç kullanamaz algısı var gibi aklımda bir çok soru var sizi anlıyorum. Ama zararsız olduğu söyleniyor. Sürekli İye geçiren bir arkadaşım saymış 64 tane antibiyotik tablet içmiş hamileliği boyunca bebişi sapasağlam. Bunu aöylerken içmediğim antibiyotiğimden dolayı ciğerim çıkıyor öksürmekten annelik tam bir delilik 🤦🏻♀️
Ebebeg Tugce355 Doktor herhangi bir teste gerek duymadan verdi tereddütüm bu yüzden bakış açısı derken? Temkinli olmak kötü bir sey mi?
Tugce355 Ebebeg yüzünüze mı bakarak reçete etti antibiyotiği ? Herhangi bir şikayetiniz yok mu ? Canı istediği için yazdıysa kullanmayın, herhangi bir tahlil sonucu yazdıysa kullanın. Ne sebeple yazdığını sormadınız mı ?
Kaannur Canım bende kullandım hatta yeni bitti dişten dolayı doktor vermişti 26 haftalık hamileyim kadın doğum doktoruma sorduğumda kullanabilirsin dedi zaten onlar içindeki maddeyi bildikleri için bebişe zarar veren ilaçları vermezler kullanmaman daha kötü olur
sehnazz000 Eyluleyluleylul şaka gibisiniz bide anlatıyorsunuz öksürüyor olmak antibiyotikten daha kötü
Eyluleyluleylul sehnazz000 aydınlatsanıza beni öksürüğümü dinlemiş gelişimini seyretmiş değerli tıp bilginizle değerlendirmişcesine bekliyorum
sehnazz000 Eyluleyluleylul ben içmedim sende içmesen olur demeye getirme o zaman DOKTOR AÇ İNTERNETİ BAK antibiyotik verdiğine göre kuru öksürük değil bir şeyler var
Eyluleyluleylul sehnazz000 demeye getirme mi? bu nesil okuduğunu anlayamıyor diyorlardı haklılarmış 😊bu anlayışla sana hayatta başarılar diliyorum ihtiyacın çok olacak bye🤭
sehnazz000 Eyluleyluleylul kaç yaşındasın sen 😂 antibiyotiksiz geçer mi içmesem nolur madem zarar vermiyor bebeğe neden bunca zaman vermediler neden hep hamile ilaç kullanamaz algısı var gibi aklımda bir çok soru var sizi anlıyorum. SONUÇ OLARAK DOKTOR VERDİ AMA BEN İÇMEDİM DEMİŞSİN İŞTE eeeeee ne demek buuuu ???? Ben içmedim bir şey olmadı sende içmeeeezsen bir şey olmaz Yazdığını oku ya öffff gerçekten bıktırdınız 😁
sehnazz000 Eyluleyluleylul doktor başka postlardada ben pastil içtim doktora sordum demek ki bir pastilin zararı olmaz demiş 😂😂😂😂😂 kendi yaptığın şeyleri insanlara doğru gibi anlatma siz hastasınız topluca her şeyi çok biliyorsunuz
2cocuk2kopek Ebebeg aksef kullandım canım kan ve idrarda enfeksiyon çıktığı için . Doktor verdiyse zaten hamileliği göre veriyor