Nnoname djjdjdksalla bende de sabah aç karına bulantı yapıyordu doktorum akşam yemeğinden 2 saat sonrada içebilirsin dedi artık öyle yapıyorum
Anne2829 djjdjdksalla bende aynı şekilde sabah içtiğim zaman kusuyordum doktorum akşam yatarken içebilirsiniz dedi öyle yapıyorum çok şükür şimdi daha iyiyim.
djjdjdksalla Nnoname bana da eczanede öyle dediler öyle içince rahat ettim ama etkisi olmazsa diye de tedirgin oldum
Smile0 Gece yatmadan önce içiyorum bulantı yapıyor ama bir şekilde uyuyorum işte ancak bu şekilde kullana biliyorum gün içinde içince istifar ediyorum.