Değerli Anneler , Anne Adayları Ve Hamiş Olmayan Hanımlar 🙏☺️🫶❤️
Size bir sorum var lütfen cevap verin artık kafayı yemek üzereyim.
Bat 28 Ocak fakat 12 ocakta uzayan şeffaf yapıda akintim oldu yumurtladigimi anladım o gün hiç bir ağrım vs. Olmadı fakat 15 Ocak ‘ ta ic camasirima geceden sabaha kadar olan bir kahverengi lekelenmem olmus sabah fark ettim reglim duzenlidir hayatım da ilk defa böyle bir şey yaşıyorum nedenini bilmiyorum ve ( 15 Ocak ’ ta ) o gün sanki adet olacakmışım gibi kasik agrilarim oldu bugün de aynı şekil de hissediyorum ayrıca bugün vajina batmasi derin bir şekilde hissettim yerimden hareket edemedim . Normalde de oluyordu ama bu kadar derin olmuyordu . Kızlar beni bi aydınlatın lütfen. 🫶🙏