Bebisiminannesii Hasret72 bende bundan aldim, tek elle kapanıyor ve çok hafif sürüşü fln güzel, evde denedim ben memnun kaldım.
Hasret72 Bebisiminannesii olabilir siz sevmiş olabilirisniz🥰 ben kraftı aldım, elele benim için berbatı
Bebisiminannesii Hasret72 bende daha önce kraft kullandim ama travel sistem ,kaliteliydi ama ağır di😀 bunun hafif olmasi fiyatının uygun olmasi beni cezbetti
kalocwom Aranızda Yoyko markasından kullanan var mı acaba bende araştırmalarım sonucunda Yoyko almayı düşünüyorum ama henüz kesinleştirmiş de değilim
BTop sema-nurr maxi cosi zelia s aldık sürüşü rahat puseti hafif biz çok sevdik umarım bebeğimiz de sever🌸
ddefnos bdikili merhaba bu bebek arabasına bakarken yazinizi gördüm tecrübe etmek şansınız olmuştur zaman geçmiş üstünden hala memnun musunuz? Bazı yerlerde kemek sıkma yeri çok dar bebek kalın giyinse sorun oluyor yazmislar sizde yaşadınız mı bu durumu ?