Merhaba son adetim 30.11.2024. 6ocakta beta hcg değerim 0,100 çıktı ama adetim gecikti 13 ocakta 8,67 çıktı 17 ocakta 31,23 çıktı. Aynı gün doktora göründüm kese göremedi hamilesin ama daha küçük biraz bekleyelim 28inde tekrar gel dedi. Yani tahminimce 4 haftalık falan. Bugün de adet olduğumdaki gibi aynı ağrı var ve kanamam var aynı adetimib ilk günü gibi kanama ve ağrı. Lütfen benzer bir durum yaşayab varsa yazabilir mi. Pazar olduğu için doktora da gitmedim yarına randevu aldım ama merak ediyorum neden olduğunu bilen var mıdır?