Mrvkzlkya 39 hafta oldum an itibari ile ama kızım gelmek istemiyor sancim gelip gidiyo ama sürekli bı sancim yok Bian önce gelsin prensesim ha bugün ha yarın inşallah gelir çünkü sezeryanla ve suni sancı istemiyorum 🤗🤗
Mrvkzlkya Sigara veya kaynana olsa fikir veren çok olurdu kaynana postu açıp normal bı soru mu sorsamki acaba