Ellerim soğuktan dolayı çok kuruyor bir kaç gün önce sabah kalktım ve ellerimde böyle tahriş olmuş gibi küçük küçük kızarıklar vardı sonra kaşınmaya başladılar. Nemlendirici kullanmaya başladım ellerimin kuruluğu da geçmeye başladı ama bunlar geçmiyor baş parmağim tarafta hatta birleşip kuruyup yara gibi duruyor. İnternete baktım egzema diyor egzema bir gecede olabilir mi? Neyapmam lazım korkuyorum. Bu arada hamile değilim.