Hareketleri 19. Haftadan beri hissediyorum ama çok azdır biraz üstte hissettiğim aşırı aşağıda hareket ediyor. Genital bölge başlangıcı yerinde öyle diyeyim bu kadar aşağıda olması normal mi başka bir sıkıntım olmadığı için doktora gitmedim şuanda ama aklıma da takıldı benim gibi olan var mı