richgirl10 Kızlar ben 31. Haftamdayım, bebek baş geliş dedi doktorum. Bu yüzden mide bulantılarım veya yanmalarım azalır mı artık? Bilgisi olan var mı?
babyiscoming_ richgirl10 benimde 28den beri baş geliş ama bulantı ve yanmanın azalacağını samıyorum. 33.haftamda yoğun bulantı ve yanma yaşadım 3-4 gün
Imasleeper richgirl10 cıks maalesef hiç bi faydası olmaz 😀bazı kadınlar yani biz şanssızlar özellikle de ben vücudumuz bebeği parazit olarak kabul ettiği için doğuma kadar devam ediyoruz 😂
Rabiamina richgirl10 onun faydası olur mu bilemem ama ben hamileliğin başından beri yemek yedikten 1 saat sonra uzanmaya çalışıyordum. Böyle yapmaya çalışıp da hala yanıyorsa çözüm yoktur
Miyosss richgirl10 30. Haftadayız 25. Haftadan beri baş geliş şu 2 haftadır daha çok arttı mide bulantım
Merve-metin richgirl10 35.haftam bitiyor 28den beri baş geliş bebeğim ama mide yanmam asla azalmadı sürekli rennie şurupla dolanıyorum kaşıkla da içmiyorum artık direk kafaya dikiyorum 🤦♀️
ertonunannesi23 richgirl10 pek alakası yok ama 31. Haftadan sonra pozisyon değiştirir mi? Yani makat geliş olur mu yoksa böyle durur mu
richgirl10 ertonunannesi23 hiç bilmiyorum ama bu haftalardan sonra biraz zor yer değiştirir diyorlar.