nisoom01 bendede aynısı oldu doktora gittim suyun gayet iyi dedi enfeksiyon vardı ayriyeten o geçti ama bu haftalarda normalmiş hormonlardan dolayı artabiliyor eğer kötü koku veya sarı ve yeşilimsi değilse korkmayın ama bir doktorunuza sorun tekrardan herkesin hamileliğide bir değil.