Merhaba arkadaşlar 6 haftalık genetik tüp bebek ile hamileyim bugün sabah lavaboya girdiğimde pembe ve kırmızı renge yakın kanamam oldu hemen acile gittim baktılar gittiğimde kanamam durmuş aktif kanaman yok dediler ultrason da da normal şuan için herşey ama istersen yatırabiliriz yatırsakta yine aynı şeyleri yapacağız bizde progestan kullandıracağız dedi ben zaten evde progestan kullanıyorum yani sağlıksız gebelikse vücut bunu zaten atmaya çalışır değilsede bir sıkıntı olmaz dikkat et sen kendine yorma vs dediler eve geldim ama çok tedirginim sizlerin başınada böyle birşey geldi mi bir problem oldu mu acaba tecrübeli tüp bebek anneleri yardımcı olursanız sevinirim 🌸