Şuan 32+1 im. (İkiz gebeyim)Okul tatil olana kadar çalışıyordum. Son hafta ayaklarım ağrıdığını farkettim ayakta anlattığım için ders. Ve karnımda ağırlaşma var bi haftadır. Uyurken sağa sola dönemk zor zaten ama artık oturmakta zor oluyor ağırlık hissediyorum. Sadece uzanmak iyi geliyor. Henüz eşyalarım hazır değil bu hafta sonu yıkama yapıp eşim ütüleyecek.