Merhaba 38. Haftama girmek üzereyim 2 haftadır her idrar veya sancı sanıp tuvalete gittiğimde büyük abdestimi yapıyorum. Yediğim asla durmuyor bağırsakta hemen çıkıyor. Bazen sancıyla tuvaleti karıştırıyorum ta ki tuvalete gidinceye kadar. Aynı sorunu yaşayan var mıdır