bebisko_annesi ayskkc içeriye erkek asla alınmıyor bebek doğduğu zaman kapıdan ilk gösteriyorlar sonra anne ile bebek hazır olunca baba içeriye giriyor erkekler için ziyaret saati var bayan refakatçi alıyorlar sadece bu yüzden orda doğum yapmayacağım