Sumiire Sedakoccam ilk gebelikte geç çıkar 2. Gebelikte erken çıkıyor benim 2 aylık ama sanki 6 aylık gibi 2. Gebeliğin ilk gebeliğin de çoğu kişi farkına bile varmıyodu hamile olduğumun 7. Aydan sonra büyüdü karnım
bade25 Sedakoccam canm ben 21. Haftaya giricem yarın ama karnım çok çok az ilk gebeliğim. Arkadaşımın da benimle aynı ama onun benden daha çok var ☺️ tamamen vücutla alakalı bence
Mommywolf Sedakoccam bu tamamen vücut yapınızla alakalı bişey. İç karnınız genişse geç çıkar ki bu daha iyi bişey bence doğumdan sonra daha iyi toparlanır. Benim meselaa tam tersi ilk aylardan itibaren çok çıktı doğumdan sonra da göbeğim kaldı..
Eceunverkanra Sedakoccam 2.gebeligim 17.haftanin ortasindayim biraz gobegim var ama disaridan cok belli olmuyor henuz, ilkinde de son 1 ay cok belli olmustu onun disinda 6.ayda baslamisti. 2.gebeliklerde erken cikar derler ama benim oyle olmadi henuz.
Bus-ra590 Benim ilk gebeliğim 20 haftalığım şuan ve karnım hafif belli bence kişiden kişiye değişir vücut yapınıza göre
babyiscoming_ Sedakoccam kişiden kişiye değişir bu durum benim 10 haftalıkken çıkmaya başladı o zaman herkes gazdır vs dedi ama değildi gaz sıkıntısı hamilelik boyunca hiç çekmedim iç karnım dar 6 aylıkkende 8 aylık gibi duruyordu mesela ama çok zorluyor bu durum geç çıkması daha iyi boşver
Busraaa233- Newmomdml 4. Ayın başlarında mı sonlarında mı peki ? Bende 4. Aya girdim normalde de göbeğim vardı zaten kilodan ama sanki ufak bi çıktı gibi geliyor yani normal göbekten farklı bi sertlik var gibi olabilir mi acaba
Newmomdml Busraaa233- 4. Ayin basiydi bende kiloluyum gobegim hafif vardi ama aynen dediginiz gibi göbekten farkli hafif sert ve bombeliydi. Kisiye gore degisiyor tabii
Donaldvetomris Sedakoccam 25.haftadan bildiriyorum o haftaların kiymetini bil yatakta sağa sola dönerken zorlanıyorum artık 😅😅
Mutluaile1 Sedakoccam Benim karnım da çok gec çıkmıştı ilk gebelikte 7.aydan sonra çıktı ve bi anda çıktı 😅 hani 10.hafta baya iddialı bence vücut yapısı tabiii etkiliyor ama genelde 20. Haftayı buluyor