Zehrakayra kardeşlerim sağlıkçı Ankara'da çalışmıyolar ama ikisininde söylediği özel tercih etme doğumda ne olur ne olmaz zaten sıkıntı çıkarsa onlar da hemen devlete sevkediyolar risk altında kalmamak için. Yenidoğan ünitesi ve donanımlı doktorların olması çok önemli diyolar. Haklılar ama sonuçta doğumda da doktor önemli evet de ebelerin payı hep arka.planda o da çok önemli bence.