MeryemYilmaz
Aslanmom1 bence vardır canm hic stres yapma Ben de kan tahlili vermiştim 23.24 çıktı Doktor dedi iki üç gün sonra yine gel Ben gelirken test aldım yaptım çizgi çok silikti tam belli olmuyordu ama çok ağrım da vardı Ben diyordum kesin Adet olacağım adet de olmadım daha Adetimi 2-3 gün vardı çünkü Çok stres yapıyordum iki üç gün Sonra gittim tam gebelik belli oldu